Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 11:00   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?

Mitt beste tips er å ikke vaske håret i tide og utide (hvis jeg egentlig har en "vaske hår-dag", men bare skal være hjemme, venter jeg en dag ekstra). Og har du mulighet så bruk en skikkelig god shampoo/balsam tilpasset ditt hår. Det samme gjelder andre hårprodukter. Jeg merker i hvertfall stor forskjell de gangene jeg går tom for et eller annet og nød-shopper noe som er helt feil for mitt hår.

Finn en god hårkur som skal styrke og gi sunnhet til håret. Bruk den jevnlig.

Jeg styrer litt med det der håret mitt jeg også, merker jeg. Ikke slik at jeg fikser og ordner så mye, og jeg setter det aldri opp og sånn, men jeg har brukt ganske mye tid og testet ganske mange produkter før jeg har slått meg til ro med ting som funker for mitt hår.

Sånn behandler jeg håret mitt.
Jeg vasker håret hver 3. dag. På kvelden før jeg legger meg. Jeg klem-tørker det med håndkleet for å få krøllene til å samle seg litt. Jeg tar gjerne i litt hårkur i tuppene, også legger jeg meg. Når jeg står opp skyller jeg håret, klem-tørker det og har i en hårkrem fra Redken. Håret lufttørker mens jeg diller og duller med frokost og kaffe og sånn, også sprayer jeg håret med noe som skal gi glans før jeg drar.
De morgenene når jeg ikke har vasket håret kvelden før, skylder jeg noen ganger igjennom håret da også, for håret mitt blir veldig bustete i løpet av natten.
Men nå har jeg begynt å få så langt hår at jeg bare kan finger-gre det, også ser det "godkjent" ut for en dag på kontoret om ikke annet.

Jeg går til frisøren 2-3 ganger i året.