Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-12, 16:53   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnehage og feriestenging - (5uker ferie stengt)(REGLER FOR BARNEHAGER)

Opprinnelig lagt inn av babyblomsten, her.

okei - men om så står da,
Kan vi kreve redusert barnehage regning!?!?!

Jeg tror egentlig ikke det, så lenge det ikke er fast planlagt stengt. Men jeg vet faktisk ikke. Vår barnehage er "aldri" stengt, men kan stenge i påske/romjul om det er under 10% av barna som kommer. Da snakker jeg uansett med alle foreldrene for å høre om det fører til krise om vi stenger og om det er det, så holder vi åpent. Det er alltids noen som vil jobbe. Men vi er en stor barnehage da (110 barn pr. dd). Om dette er en kommunal barnehage, så foreslår jeg at at du henvender deg til kommunens barnehagekontor og forklarer problemet.