Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?
Opprinnelig lagt inn av Darth, her.
Likevel så er vi der at ein, i alle høve i mitt distrikt, har større mangel på norsklærarar med formell kompetanse enn realfagslærarar.
Å spele lærargrupper ut mot kvarandre har vore ein ynda lærargesjeft lenge - og ofte går det ut over kroppsøvingslærarane som ganske riktig har lita rettebyrde. I mitt hovud er det fullstendig feilslått taktikk, og dei norsklærarane som er så misunnelege på gymlæraren kan jo ta seg eit år med berre gym - så får dei i alle fall øvd opp konfliktløysingskompetansen, og dei får sjekka om dei tåler lyd utan å gå fullstendig frå konseptene.
Poenget mitt var ikkje å spele faggruppene ut mot kvarandre. Poenger mitt var å få fram at det er ulike utfordringar innanfor ulike faggrupper, og at dette ikkje blir verdsett. Ein kjemilærarar med åtte elevar i 2KJ, 5 timar i veka får 28% stilling for å sette åtte karakterar. Ein norsklærar med 30 elevar i 2NO, 4 timar i veka, får 24% stilling for å sette 90 karakterar. Det er enorm forskjell på arbeidsmengda i desse to faga.
Dersom eg skal bli i skulen, kjem eg til å ta fleire fag, slik du foreslår. Eg trur ikkje kroppsøving er aktuelt, på grunn av evner og eigenskaper, men så lenge lesepliktordninga er som ho er, er det nesten ikkje mogleg å ha levelig arbeidstid med min fagkombinasjon. Alternativet er å gjere som norsklærarar flest, å søke meg ut av skuleverket.
|