Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-12, 23:22   #43
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Jeg er oppvokst i Fyllingsdalen og på Bønes. Jeg trivdes veldig godt der. Mange store grøntområder og fine turmuligheter. Det er en del rekkehus i Fyllingsdalen også, ikke bare blokker (selv om det er en del av det også).
Spesielt fine områder på Fyllingsdalssiden av Bønes, på Varden og Kronegården (helt sikkert noen perler andre steder som jeg ikke kjenner til).
Det kan virke som om Fyllingsdalen spesielt står foran et generasjonsskifte, det er ikke så barnerikt som det var tidligere. Som andre nevner, så er det problemer med noen av skolene, men tilsvarende finner man nok i de fleste andre bydelene også (spesielt med tanke på inneklima).
Jeg bor selv på Søreide nå. Trives veldig godt her. Gleder oss til ny skole kommer neste år. Veldig barnerikt, og stort engasjement i området. Prisene er relativt høye, men ikke så ille som de dyreste områdene i Fana.

Bergen er jo sånn at de fleste har sterke meninger om alle bydeler, spesielt de man ikke bor i selv