Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 16:24   #2
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

(Jeg er jo en evig tilhenger av whippet - men jeg vet ikke helt om de er greia på et aldershjem - de kan være litt sjenerte)

Jeg har litt lyst til å bli bedre kjent med whippet kjenner jeg.

En del sheltier er litt nervøse av seg, har jeg skjønt. Jeg ville gått for en rase som er kjent for å være stabil og rolig mentalt. Ta deg en tur på en hundeutstilling, bruk hele dagen på å se på hundene og hva du liker. Snakk med oppdrettere, valpekjøpere... Ta deg en tur på agility-stevne eller lydighetsstevne. De som driver på med slikt har et litt annet fokus enn de som er på utstilling som regel. (Men ikke alltid.)
Spør gjerne også de som er instruktører og ser flere hunderaser på kurs. Jeg har noen telefonnumre til både instruktører og til oppdrettere av ulike slag om du trenger?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat