Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 11:01   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Florida. Hva, hvor, hvordan og hvorfor?

007 - de siste to årene har vi vært i Orlando i juli, temp ligger rundt 35 grader++, vi har hatt ett par kvelder med ettermiddagsbyger. Og totalt 2-3 dager med regn. Vi plages ikke av varmen.

Vi reiser til Naples i år, for å få med oss strandlivet og nedre del av Florida. Det er mye å oppleve, men også lange avstander.

Har man utgangspunkt Orlando og små barn så er kanskje Clearwater og Daytona Beach/Cocoa Beach/Palm Beach ytterpunktene. Ca 1,5 time til Clearwater og en drøy time til Cocoa Beach, som igjen ligger 20 min fra Cape Kennedy. CK anbefaler jeg også. *poff*

Fort Lauderdale og Miami hadde jeg prioritert hvis jeg skulle ta en langtur, men da med overnatting og evt St. Petersburg og Sarasota.

T-Rex restauranten i Down Town Disney er en opplevelse for små kropper, men her bør dere bestille bord.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 21-05-12 kl 23:38. Årsak: Fjernet link
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat