Tråd: Sykemeldinger
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-12, 01:01   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.197
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykemeldinger

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

De sier de er syke, og er sykemeldte, så jeg antar at de er syke. Jeg regner ikke med at folk som er sykemeldte ikke er syke.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det jeg ønsker å oppnå er at enten så må det gjelde for alle at det er greit at man er sykemeldt, og så sier man at vi er fornøyd med andelen langtidssykemeldte som er i Norge, og at de som sier at de er syke er det, eller så må det gjelde for alle at man skal innskrenke på langtidssykemeldingene.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nja, eller så må de la være å kaste stein i glasshus.

Altså peke stygt til de som ikke er politikere som er sykemeldte.

Jeg forstår ikke hvor du vil hen i denne diskusjonen.
Mener du at politikere generelt ikke bør få sykemelding når de er syke? Eller mener du at disse du viser til har suspekte grunner for sin sykelmelding og dermed ikke bør bli sykemeldt?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat