Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-12, 10:51   #340
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Så igjen må jeg bare spørre, er det samme greia hvis man spør noen man kjenner som når et brunt norsk barn blir spurt av fremmede hele tiden hvor hun kommer fra, og svaret ikke blir godtatt?

Nå synes jeg du er vrang, Lisa. Men om du har et brunt barn (noe jeg tolker at du har), så regner jeg med at du har snakket med barnet ditt om hvorfor folk kan finne på å spørre henne hvor hun kommer fra?

Min kusine svarte helt fra hun var liten at "Jeg kommer fra Lillehammer, men har slekt i Korea." På samme måte som søteren, men sin blandede dialekt, svarte at "Jeg kommer fra Lillehammer, men bodde i Bergen da jeg var liten." Den etnisk norske søsteren fikk dog spørsmålet mye sjeldnere enn den mørke søsteren, som altså er adoptert fra Korea.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat