Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 10:01   #64
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Signerer alt som CD har sagt i diskusjonen :lat:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Rine: Så en som er adoptert, eller har bodd 4 generasjoner på Toten, selv om han er brun og heter Ali, er VRANG når han svarer Toten?

Virkelig?

Men nå sa jo Rine i det innlegget at vedkommende kun var vrang hvis h*n hadde en uttale som indikerte at han ikke var adoptert eller hadde bodd 4 generasjoner på Toten.

Personlig hadde jeg blitt skikkelig overrasket over at noen som snakket gebrokkent hadde hevdet at de opprinnelig var fra Toten. Akkurat hva det er som gjør at folk blir nysgjerrige på hvor man er i fra kan vel være forskjellig fra person til person, og personlig er det ikke utseende som trigger meg, men heller språket som flere poengeterer. Men jeg er også enig med Tjorven, i at klær eller andre uttrykk også kan gjøre at jeg antar at en person er andre plasser fra. I går så jeg en dame i full samedrakt, og hun ville jeg glatt ha spurt hvor hun egentlig var fra hvis hun hadde svart "Trondheim" initielt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat