Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 09:39   #55
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er ikke Rine, men jeg svarer likevel.

Jeg tenker at om det er åpenbart at spørsmålet kommer fordi man opplever at personens opprinnelse er et annet sted (hudfarge eller dialekt), så skjønner man jo hvorfor man egentlig blir spurt.
Da er man ikke nødvendigvis vrang om man ikke svarer på det man skjønner den andre lurer på, men man gjør iallefall et poeng ut av at man ikke ønsker å svare noe mer enn det man gjør.

Fint svar, kunne ikke gjort det bedre sjøl. Og så er jo enkelte ( ) på FP ganske vrange også, som gjør et nummer ut av å late som om de ikke ser forskjellen på Pakistan og Toten. Eller går det hele ut på at akkurat det ikke spiller noen rolle? For det gjør jo ikke det. Og nettopp derfor spør jeg like gjerne en med norsk utseende og stavangerdialekt som en med knallsvart hår og aksent fra Pakistan hvor de kommer fra. (Og jeg har allerede forklart fjorten ganger at jeg _godtar_ at personen som opprinnelig kommer fra Pakistan svarer Toten.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat