Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-12, 08:58   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer du (opprinnelig) fra? Greit, eller ugreit å spørre om?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og rine, det er jo ikke snakk om at det er om å gjøre å ikke fortelle hvor man er født, det er at det kan være veldig irriterende å gang på gang fortelle folk hvor man er født, og så hver gang få oppfølgingsspørsmål om hvor man egentlig er fra. Særlig hvis man "egentlig" faktisk er fra Bergen, eller Oslo, eller hvor det nå måtte være.

.

Jeg sier jo at jeg ville tatt hintet. I Niobes tilfelle (som jeg regner med snakker Stavangerdialekt?) ville jeg "godtatt" Stavanger og ikke følt for å følge opp med "hvor kommer du egentlig fra."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat