Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-12, 09:21   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bestiller du høstferie?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Høstferie schmøstferie.

Jeg forstår ikke at folk har nok ferie, jeg, til å ta vinterferie, påskeferie, sommerferie, høstferie og juleferie. Jeg har hatt barn i skolen i 12 år nå, og jeg har enda ikke hatt fri en eneste høstferie.

Jeg tenker alltid det samme når jeg ser på folk her på FP, men også naboene. Nå har vi i tillegg en del lærernaboer, så de har jo alltid fri i skolens ferier. Vi hadde ikke høstferie i fjor, og var den eneste i følgegruppa som hadde snuppa på sfo. Hun er heldigvis av typen som synes det var greit. Knerten kommer til å protestere mer om noen år.

Jeg sliter også skikkelig med å få nok feriedager, men jeg har jobbet såpass mye overtid i det siste at jeg kan avspassere det meste av de tre dagene.