Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-12, 14:50   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17. mai-tog?

Jeg bør legge til at militærparader ikke er av typen parader jeg synes er stas i andre land. Folkefester, parader med kostymer, korps og feiringer derimot elsker jeg.

Mine beste minner fra 17 mai er fra Stavanger hvor jeg feiret i Bjergsted flere år på rad. Alle verdens folkedrakter, flagg, flotte taler, kulturinnslag fra mange kulturer og mat fra hele verden. Det var fantastisk og da kjente jeg ekstra sterkt fellesskapet omkring de verdiene som jeg mener er 17 mais sentrum. Demokrati, frihet og fred!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat