Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-12, 10:58   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai feiring på skolen

Ungene mine går på en skole med ca. 400 elever. Det er 7.trinnet som står for arrangementet og overskuddet går til dem. Alt foregår ute, men de har en stor idrettshall til disposisjon på skolen ved evnt. veldig dårlig vær. Jeg har aldri opplevd at den har blitt brukt. Alt av pølser og kaker står 7.trinnet for og de selger dette, samt slush, is, brus og kaffe. Det er ingen inngangspenger, men vi må som sagt kjøpe alt av mat og drikke hvis en skal ha noe. Alt av leker for ungene er gratis og de får små premier som er samlet inn av 7.trinnet. Alle har med stol og border til seg selv og vi har en stor grass slette ved skolen som vi er på. Det er tog kl. 14 og tale og utdeling av roser til 7.klassingene når vi ankommer skolegården. Så starter arrangementet med leker og salg av mat.

Og hvis opplegget på skolen deres er at du har fått beskjed om å ha med 20 smørbrød, så synes jeg det er dårlig hvis du bare ikke dukker opp. Da må du sørge for at en annen i klassen deres gjør det isteden for deg, så får du heller gjøre noe annet en annen gang oppgaver deles ut. Det er fullstendig håpløst og arrangere ting på skolen når folk boikotter. Men det høres litt styrete ut at de engasjerer alle klassene. Synes det er veldig greit og forholde seg til ett klassetrinn som arrangerer det, også vet en at det kommer og når det kommer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat