Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-12, 14:24   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog fra Gardermoen til Oslo S, hjelp

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du trenger forresten ikke engang å bruke automaten. Jeg tror bare du kan dra visakortet ditt ved flytoget. Jeg må alltid kjøpe billett i automaten, jeg trenger nemlig kvitteringen.

www.flytogetkvittering.no. Registrer deg med bruker, dra kortet når du går på toget, motta e-postkvittering samme dag. Det er veldig enkelt.

På denne nettsiden vil du også kunne skrive ut kvitteringer fra reiser du allerede har gjennomført. (Det fungerer slik at du registrerer kredittkortnummeret på brukeren din, og dermed får du tilsendt e-post om alle billetter som kjøpes på dette kortet. Du kan også finne kvitteringene for tidligere reiser betalt med samme kortnummer. Det er mulig å registrere flere kort på samme bruker.)

Du trenger altså ikke huske å registrere deg i forkant av reisen; du kan dra kortet i inngangen og opprette bruker når du kommer hjem.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat