Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-07, 16:21   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal jeg takle dette? (Laangt)

Uavhengig av allergi eller ei, hvis du føler at læreren kommer med upassende kommentarer kan du fint ta det opp med henne! Det vil jeg nesten tro hun setter pris på, for det er sikkert egentlig snakk om litt misforståelse/dårlig kommunikasjon - hun mener det sikkert ikke vondt, sant?

Jeg synes forresten det høres ut som hun kan ha blitt fryktelig skremt etpar ganger, og fortsatt rett og slett blir skikkelig redd når hun får allergiske reaksjoner? Selv om det ikke egentlig er så farlig lengre? Det er jo forsåvidt veldig greit å forstå da Kanskje hun ville hatt godt av at en lege eller lignende "autoritetsperson" snakket litt med henne om det? (selv om de bare sier det samme som dere kan det ha en annen effekt)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat