Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 14:13   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

For å ta det fra motsatt kant, så blir jeg ganske sliten og stressa av folk jeg vet stadig tyr til hvite løgner. Jeg synes det er vanskelig å navigere når motparten er unnvikende, konfliktsky og glatter over problemer med hvite løgner og halvsannheter. Det blir så vanskelig å forstå hva de egentlig vil, og jeg har hatt et par vennskap som har strandet på sånt.

Jeg blir også veldig ubekvem av å lyve selv, så jeg prøver å dekke de diplomatiske behovene mine på andre måter. Jeg synes det er helt greit å være selektiv med informasjonen, og så synes jeg ofte «Don’t explain, don’t apologise» er et godt prinsipp. Det er ikke alt som må forklares, og i hvert fall ikke alt som må unnskyldes.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat