Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-12, 21:18   #417
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

...og idag har vi spist kyllingboller laget med fersk koriander/ingefær/gurkemeie/spisskummen/hvitløk i kyllingkjøttdeigen, og stekt i form i ovnen med (lettkokt) brokkoli, løk og squash Nam!

Også er det rart med det, på sånn diett er det akkurat som om alt smaker mer. Salt smaker voldsomt salt, sukker/søtt blir så kvalmende voldsomt at det nesten ikke er mulig å spise det en gang. Så da passer det jo godt at det ikke skal spises Men de andre krydrene gir også mer smak, og morsomt at ting smaker så godt uten smaksforsterkere (som salt) også.

Vanlig oppskjært skinke (som lillegutt nå ikke får pga glaseringen med glukose) smaker helt forferdelig, voldsomt salt for meg nå, jeg klarer rett og slett ikke spise det! Og Pepsi Max, som jeg normalt er avhengig av, blir veldig søtt for meg nå. Rare greier...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat