Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 10:24   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan unngå at jeans blir utslitt på innside lår?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Samme skjer med mine Levis. Donna Karan og Tommy Hilfiger jeans derimot holder seg helt fine, tykkere i stoffet og jeg har nå hatt mine i snart 3 år uten at de er slitt mellom lårene. (Jeg kjøper de i utlandet men de må vel finnes her også).

Ang kommentaren om vektreduksjon. Nå er ikke jeg typen som er så hårsår angådende dette men jeg måtte bare himle litt med øynene. Mine jeans ble akkurat like slitt da jeg var 24 kg lettere. Det er ikke alle som er bygd eller kan slanke seg såpass at de ender om med "mellomrom" mellom lårene altså Mim. Selv da jeg var slank og hadde normal BMI så hadde jeg dette problemet.

For meg er dette eit problem som heng saman med storleiken på låra. Ei tynnare meg, hadde ikkje dette problemet, verken med bukser eller det som er ennå verre - hud som gnisser mot hud, når eg går med skjørt i varmen. Då eg la på meg igjen, kom problemet tilbake.

Nå var min veg ned i vekt i stor grad på sykkelen, noko som gjorde at då eg var 38-40 hadde eg veldig stramme lår, og det er kanskje meir vesentleg enn storleiken. Nå er eg 46, og slit ut innsida av låra og slit også med gnagsår mellom låra når eg går i skjørt. Så mi erfaring er at det er ein samanheng. Men det kan godt hende at stramme, veltrente lår i str. 46 vil ha mindre av dette problemet enn slappe lår i str. 40. Det veit eg ikkje.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat