Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-12, 21:19   #156
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Javel. Jeg er helt enig, en jeg tror jeg har annen standard for hva "noenlunde ryddig" er enn mange andre i denne tråden. For meg kan oppvasken fint stå til neste dag, bøker ligge i bokhylla, noen DVD-er ligge framme foran TV-en, noen hårstrikk ligge på vasken, noen aviser ligge på bordet og noen sko stå litt hulter-til-bulter i gangen uten at jeg synes det er rotete nemlig.

Jeg er enig i alt unntatt oppvasken jeg. Det er ikke sånt rot jeg bruker kvelden på å rydde bort i alle fall....

Jeg tror mange av oss vokste opp i et mer ryddig hjem enn vår eget. I vårt hjem var det mye ryddigere enn her. Mamma strøk jo også lommetørklær og sengetøy så...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat