Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 20:45   #52
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ja, det blir jo ikke skittent likevel. Bare rotete. Og det blir de bare pent nødt til å rydde opp etter seg igjen.

Nei, jeg mener, ikke at det er trist at de roter til rett etter at vaskinga er unnagjort og man skulle ønske man kunne nyte synet av en ryddig stue i mer enn fem minutter (det også, så klart), men jeg mener slik de roter hver j***a dag. Jeg kan selvfølgelig dressere dem til å rydde etter seg, men da hadde de måttet gjøre det hele tiden, og det går liksom en grense der også. De er som små tornadoer gjennom stua hele tiden. Selv når de sitter stille og ser på TV. Jeg synes ikke vi har det så skittent egentlig. Mellom støvsugingene bruker jeg feiebrettet. Det er ikke så mye skitt på gulvet at vi trenger å vaske mer enn hver 14. dag, evt tørke av akkurat der det er sølt. Gulvet har heller ikke godt av for grundig vask for ofte. Det er sikkert fint å ha det gullende rent en dag i uka, og ryddig i fem minutter, men er det verd det, når hverdagene består i klær, leker, aviser, panteflasker og tegneark som fyker veggimellom hele dagen?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat