Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 20:19   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye hjelper det å ha vaskehjelp?

Nå har vi "vaskehjelp" fra hjemmetjenesten, så utgangspunktet blir litt forskjellig. Men jeg synes altså ikke avlastningen er så stor som jeg kunne håpet på, rett og slett fordi jeg føler litt på presset ved å måtte ha det ryddig til en bestemt dag. Fordelen er at vi nok generelt holder det ryddigere, men det kan jo være slitsomt nok i seg selv. Men for all del, jeg ser at det ville vært tungt å gå over til å være uten, for det er unektelig en befrielse at tunge ting som gulvvask og vask av bad er inne i en god rutine, og ikke er så avhengig av tilstanden i heimen. For eksempel nå når vi har hatt småsyke barn i noen uker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat