Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-12, 20:03   #10
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har imidlertid så mye ting stående overalt at det aldri tar 10 minutter å fikse et rom. Det er mer snakk om en time. Og det er vel litt av sakens kjerne tror jeg.

Vi bor i digert hus og det er derfor lett for meg å si dette:

Sørg for å kun ha ting du har bruk for. Livet vårt ble veldig mye enklere når det kom til husvask etter at jeg har startet prosjekt "kvitte oss med det vi ikke bruker likevel". Hvis man har relativt få ting og alle ting har sin egen plass, er det utrolig mye lettere å holde ting ryddig enn når man bor trangt med masse ting over alt. Det blir da lett flytting av rot istedetfor rydding, dvs frustrasjon.

Å vaske i seg selv tar egentlig ikke så lang tid dersom hele huset er helt ryddet i utgangspunktet. I alle fall dersom man ikke er superstreng på nitidig vasking av vinduer, lister og karmer hele tiden. Det har jeg gitt opp.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat