Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 15:39   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Godt tips! Tusen takk! Men er du helt sikker? Jeg har jo hele serien, fra hun kommer til Bjørkely til hun er eldgammel, 5 - 6 bøker. Jeg kan liksom ikke skjønne hvor det mangler noe?

Helt sikker. Eller i alle fall manglet disse bøkene fortsatt for et par år siden, da jeg sjekket sist.

Anne of Windy Willows hører hjemme mellom bøkene Anne drar fra Bjørkely og Annes drømmehjem. Anne of Ingleside hører hjemme mellom Annes drømmehjem og Anne og regnbuedalen.

Det er 8 bøker til sammen:
Anne of Green Gables
Anne of Avonlea
Anne of the Island
Anne of Windy Willows
Anne's House of Dreams
Anne of Ingleside
Rainbow Valley
Rilla of Ingleside

Sist redigert av Teofelia : 16-09-06 kl 15:44.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat