Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-12, 15:55   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Tusen takk for gratulasjoner og tips så langt!!

Trulte: Da er jeg nok rake motsetningen. Tenker at når jeg selv er kraftig/tjukk så bør jeg ha noe som synes og ikke ett bittelite smykke som forsvinner. Fine sko! Men tror jeg kanskje har lyst på noen i sølv eller noen hvite med sølv på, om det finnes.

Det har løst seg med smykke og armbånd; får låne av forloveren min som gifta seg i fjor; hun brukte det da. Hun har tilbydd meg å låne brudekjolen også, men det går nok dessverre ikke siden hun har helt annen kroppsfasong og i tillegg var gravid når hun brukte den; den vil rett og slett ikke passe og å tilpasse den rekker vi ikke.

Vi hadde videodate igår, forloveren min og jeg; Kjolen ble godkjent. Hun presterte til og med å si at hun ble positivt overraska. Tror jeg går for den hvite nå, har bestemt meg. Strømpebukse og sko gjenstår, tar fremdeles imot tips!!