Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 11:26   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hva mener du med "men benytter seg av alle tilbud"? Hvilke tilbud? Om man benytter leilighetens svømmebasseng og deltar på quiz, går man da over i charterkategorien?

Jeg brukte bare din beskrivelse som et eksempel på at det er veldig mange flytende overganger her. Jeg gjør meg ikke opp noen mening om når man går over i charterkategorien, jeg påpeker bare at man i praksis kan ha helt like ferier ved å bestille på den ene og den andre måten slik at det ikke bare er bestillingen som har noe å si, men rett og slett hvordan man legger opp ferien sin og hva man velger å gjøre.

Jeg personlig tar heller en charter til Rhodos enn å bestille fly selv og leilighet i Marbella, for å gi et eksempel, for meg vil dette siste gi en ferie jeg i mye mindre grad liker i praksis. Mitt poeng er at å lage opplegg selv ikke akkurat er noe som garantert gjør at man lever blant innfødte, for å sette det på spissen. Det blir hva man gjør det til nesten uansett.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat