Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-12, 10:13   #225
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dette siste høres da nesten litt usunt ut? Jeg blir glad når mine barn vil og får leke med andre, på ferie el.hjemme, selv om det er hyggelig å gjøre noe sammen, trenger jeg ikke minst ett barn i skjørtekanten for å føle at vi er Familie as. Jeg har med bøker, ungene bok og ds, og vi kan fint holde på med egne ting selv om vi er sammen. For meg er det ikke noe feil i det.

Usunt? Tja, nei, det føler jeg ikke, så lenge jeg ikke nekter ham det. Det går nå bra med ham i alle fall. For oss er ferie å finne på ting sammen så vi har gjerne en plan. I hengeøyeblikkene må han selvsagt gjerne leke, men det har ikke vært særlig mange slike øyeblikk de siste årene, det kommer vel flere av den typen når de blir eldre. Han har jo ikke kunnet lese før nå heller.

Jeg er forøvrig oppdratt helt likt, og det er sikkert derfor det er sånn. Jeg kunne aldri forstå (og kan det fremdeles ikke) at hovedpoenget med en ferie var at ungene skulle finne seg noen ferievenner som de var sammen med halve dagen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat