Tråd: Kvalitetstid
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-12, 09:07   #10
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvalitetstid

Hva _er_ det med enkeltes motvilje når det kommer til å selge hunkjønn bildeler? Jeg måtte krangle meg til nye bremseklosser til russebilen vår husker jeg og idjåtten på Ford spurte meg i "snill og forklarende" modus at "det kunne være farlig om det ikke ble gjort korrekt, skjønner du". Jeg fiket nesten til ham. Min daværende kjæreste var med og Ford-fyren kunne ikke skjønne hvorfor ikke testosteronet snakket for seg selv men sendte et langhåret vesen med pupper inn. Da kjæresten forklarte at han ikke engang hadde lappen gikk en vital pakning hos Ford-stakkaren, det er jeg helt sikker på.

Aaahhhh, those were the days. I dag hadde jeg nok ikke skjønt et skvatt, jeg har skrudd bil, ikke diagnostisert. :-P

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat