Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-12, 09:17   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Jeg har iPad 1, med 3G, men etter at jeg fikk mulighet til å koble opp iPaden til iPhonen for å kjøre datatrafikken derfra, har jeg sagt opp nettabonnementet mitt og kjører iPad uten mobilnett.

Det er jo ikke bare den ekstra 1000-lappen for 4G det er snakk om; det er også det abonnementet man må ha i tillegg på iPaden. Da jeg kjøpte min, var det en ekstrautgift på 1200 i året, men jeg tror prisene har endret seg det siste året, så ikke ta mitt ord for det.

Jeg har kjøpt 5 iPader siden jeg kjøpte min (for familiemedlemmer), og de har alle vært uten mobilnett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat