Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 10:39   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe en dyr ting fra utlandet, lønner seg å sende til en venninne i utlandet før

Hun kan ikke sende deg noe som er dyrere enn 1000 kroner momsfritt (som gave), så du risikerer at pakken blir åpnet i tollen, også får du moms og gebyr likevel.

Dessuten høres det grisedyrt ut å sende en blender (som er ganske ting, formoder jeg) som privatperson fra Danmark til Norge. Jeg ville sjekket frakten nøye før jeg gikk inn på noe slikt. I verste fall ender du opp med å betale både dobbel frakt (til henne fra firma og fra henne til deg), og i tillegg få moms og gebyrer lagt på i tollen i Norge.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat