Tråd: Vitamix?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-12, 07:12   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vitamix?

Ingen som har erfaring med Vitamix her altså? Jeg har nå sendt en mail til et britisk firma som selger Vitamix, for jeg kan jo ikke bestille fra USA siden jeg da må ha en diger adapter-greie. Men jeg kan bruke de fra England, eller? :dum:

(Jeg spurte om dette i mailen, så jeg får se hva de svarer).

Forresten, vet dere hvilken jeg bør velge? Jeg har endel penger til rådighet så det er ikke det største issuet. Men mannen dør litt om jeg bruker mer enn 7000, tror jeg.
Ser de har en ekstra beholder til korn og nøtter osv, bør jeg ha med den kanskje?