Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-12, 11:37   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat på glass

Tja. Det er dyrt/dyrere, er nå vel det viktigste jeg kommer på.

Fullt av gift, er det ikke. Det er veldig strenge retningslinjer for produksjon av barnemat. Hvem som har produsert glassene, vet jeg ikke, men da jeg hadde barnematunger, var Hipp et ganske stuerent merke, slik sett.

Begge mine er vokst opp på glass-mat. Frøkna nektet å røre hjemmelaget mat, men slukte barnemat på glass. Vi konkluderte med at det trolig skyldtes at den smakte mye mer enn den hjemmelagede; de er (var) veldig flinke med krydder og smakstilsetninger i en del av disse glassene.

Blobben fikk mat på glass fordi vi knapt hadde overskudd til å skifte bleiene hennes, og langt mindre til å lage mat fra grunnen av til henne.

Det har gått bra med mine. De har vokst opp til å bli kjernesunne, altetende og prektige, begge to.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat