Tråd: Jentefesten
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-12, 14:59   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jentefesten

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg også. Jeg synes det er betenkelig at 40% av alle yrkesaktive kvinner jobber deltid. Hvis vi skal opprettholde velferdsamfunnet og privillegier som lang permisjon, barnehager, skoler og helsevesen, så må vi holde hjulene i gang alle sammen.

Oi, er tallet virkelig så stort?

Jeg synes dette er en fin tråd. Jeg har vært aleneforsørger mye av tiden jeg har vært mor, og det gjør vel litt med hvordan en tenker på framtida. I tillegg opplever jeg det som positivt å jobbe 100 %. Ungene mine har ikke begynt i barnehage før de var to, men med nummer en studerte jeg full tid det ekstra året, og med nummer to delte vi på det.

Aller mest minner denne tråden meg på at jeg må be bibliotekaren ta inn Fett til skolebiblioteket.