Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-12, 23:19   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iherb produkt-tips?

Jeg bestiller altfor mye derfra, ifølge mannen. Har hele tiden pakker på vei.

Frakttiden er ekstremt lang om man bruker den billigste måten, vanlig post. Du har brukt DHL sist og da kommer det kjapt men det er dyrere. Jeg har gjort det en gang jeg også, men bruker stort sett den billige måten og da tar det mellom 2 og 4 uker. Passer alltid på å bestille i god tid før jeg går tom, da er det ikke noe problem å vente.

Jeg kjøper for det meste silketofu, soyaprotein/TVP (bestiller det oftest fra Sverige nå da siden konsistensen er mer lik ordentlig kjøttdeig der), kokosolje (helt sykt billig), Udos Choice (halv pris i forhold til i Norge!), Stevia med og uten smak, veganske marshmallows, pecannøtter, bokhvetemel og lignende, glutenmel og mer. Kommer ikke på alt nå, men tofu, Udos, kokosolje og glutenmel er det som går mest igjen. Jeg får rabatter nesten hver gang siden folk bruker koden min.

Apropos melkefritt; har du sett www.veganlife.se? Jeg bestiller svært ofte varer derfra, de har verdens diggeste melkefrie hvite sjokolade, og andre melkefrie sjokolader til å DØ for. Jeg hadde aldri smakt gode melkefrie sjokolader før jeg kjøpte derfra, de er knallgode. Vantastic, heter de, og er himmelske. Men den aller, aller beste er den som heter Vego, den smaker nesten identisk med Helnøtt, jeg lover!
De har også melkefri (av ris) krem på sprayboks som skal være himmelsk, samt endel melkefrie oster osv. Jeg elsker den nettbutikken og kjenner godt hun som driver den. Hun er ernæringsfysiolog. Skjønn dame.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-02-14 kl 23:20.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat