Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 15:46   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ler så jeg griner av dette *tørker tårer*

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hæ?

Fnis. Jeg bare fikk asosiasjon til "historien" om han som bare kunne 10 vitser, og når vennene sa: Nr 5, så lo de godt av den vitsen som de begge visste var nummer fem på listen.

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg syntes den var morsom og lo godt.
Men jeg skjønner ikke de som syntes det var enda morsommere da Elin kommenterte, hva er det for noe da?

Jeg lurer på om det er samme mekanismen som når man forteller noe hylende morsomt til noen, og så skjønner de det ikke, og så blir det bare enda mer hylende morsomt fordi mottakeren ikke skjønner det, fordi det egentlig er en sånn "had to bee there to see the fun in it"-greie.