Sv: Modding av skrivefeil
Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.
Det er helt tydelig at dere kjenner hverandre godt, men dere kan ikke automatisk gå utifra at alle andre her inne deler deres samstemthet, vi/jeg svarer utifra innleggene slik jeg ser de ikke slik personen bak har ment de fordi det burde jeg skjønt etter såpass lang fartstid på et annet forum.
Jamen ... er det ikke derfor de forklarer det lenger uti tråden da? Fordi det viste seg at de "uinnvidde" misoppfattet inlegget hennes?
Jeg skjønner ikke hvorfor du, etter å ha fått det inn med teskje hvordan innlegget var ment, fortsatt mener at de forklarende innleggende lenger ut var skrevet for å glatte over på sjetteklassevis. Ok, du skriver at du satt med det inntrykket etter å ha lest, men har du fortsatt det samme inntrykket nå etter å ha fått forklart at det ikke var slik? I så tilfelle er det jo liten vits i å oppklare noe, hvis du likevel tviholder på inntrykket du fikk først, selv etter at du har fått vite at inntrykket ditt ikke stemte. Da får du bare fortsette å argumentere mot at moderatorene skal gå inn og rette opp alle skrivefeil, selv om du vet at de ikke har tenkt til å gjøre det.
Sist redigert av My : 04-10-06 kl 10:40.
|