Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 11:29   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Jeg har ikke anklaget noen her inne for å være løgnere slik du antyder, jeg har heller ikke sagt at Mim hverken er redd for å stå for sine meninger eller ikke, jeg sier at dette er det JEG sitter igjen med etter å ha fulgt denne tråden.

Jeg skjønner det. Jeg skjønner at det er det DU sitter igjen med. Men skjønner du at det JEG sitter igjen med etter ditt innlegg, er at du ikke "egentlig" tror på de forklaringene senere i tråden om hva folk mener og ikke mener? Siden du altså fremdeles (etter å ha lest hele tråden) sitter igjen med følelsen av at hovedinnlegget var seriøst ment, og at alle de påfølgende innleggene bare var forsøk på å ro seg vekk fra det? Jeg skjønner jo at du trodde det opprinnelig, da du først leste det - det er ikke noe rart at man kan misforstå hva folk mener når man ikke kjenner dem. Men nå, etter 350 innlegg, så har du altså fremdeles følelsen av at hovedinnlegget "egentlig" var seriøst ment?

Det er helt tydelig at dere kjenner hverandre godt, men dere kan ikke automatisk gå utifra at alle andre her inne deler deres samstemthet, vi/jeg svarer utifra innleggene slik jeg ser de ikke slik personen bak har ment de fordi det burde jeg skjønt etter såpass lang fartstid på et annet forum.

Javisst forstår jeg det. Men nettopp siden man ikke nødvendigvis forstår hverandre fullstendig i første omgang, så må det jo gå an å komme med forklaringer i ettertid, og få disse forklaringene akseptert?

Her jeg missforstått noe er det klart jeg vil bli forklart på nytt hva jeg har missforstått, men er det ikke litt greit at Mimmen selv forteller meg at hun føler jeg har kalt henne en løgner

Jeg vet ikke om hun føler det. Jeg snakker bare for meg selv.

For jeg synes det blir litt håpløst å skulle diskutere hvis man ikke skal kunne presisere hva det var man egentlig mente, og fortsette diskusjonen derfra, men skal være nødt til å stå til ansvar for den tolkningen folk opprinnelig leste ut av det man skrev.