Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 10:10   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe godt med seiblokk idag?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Får du tak i en boks kokosmelk? Med kokosmelk og karripasta blir alt godt, er min erfaring. (Jeg pleier å lage thaikarri med hvit fisk – løk, aubergine, rød paprika, kokosmelk, grønn karripasta, ingefær, fiskesaus og litt brunt sukker. Det er kjempegodt, sikkert også med sei.)

Jeg tenkte på det. Hvis humøret er noenlunde ved henting kan jeg kanskje komme meg innom Rimi... Isåfall høres det ut som en vinner det du skisserer der.
Grønn karripasta har ikke jeg prøvd, står den sammen med karripasta der de har det?
Må auberginen stekes i forkant for å bli myk nok?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat