Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 15:51   #110
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Det er bedre med et spørsmål enn at noen bare tar seg til rette. Stort sett tenker jeg at det er greit å spørre om det meste så lenge det gjøres med respekt og i en fin tone. Hvis eieren står med hunden ved seg og barna mine og hunden åpenbart har interesse for hverandre, tenker jeg at det både for hundeeiers del og for min del er greit å ta initiativet til å spørre om de kan hilse. Hvis hunden løper bananas bortetter og hundeeier roper "ER DET GREIT AT HAN HILSER?!?" så har han allerede utvist så lite kontroll over det dyret og så lite respekt overfor meg at hvorvidt spørsmålet i seg selv er greit eller ikke egentlig er irrelevant.