Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-12, 08:23   #52
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Vi har en liten hårball på 6kg men har den alltid i bånd når vi går tur. Jeg drar inn båndet når vi møter folk og barn for det er mange barn som er redd alle størrelser på hunder.
Vi har to steder i nærheten som er til å slippe hunder på, hvor han kan løpe fritt.

Vi har en liten hage hvor han slippes ut og løper fritt. Han har ikke bånd på når han blir med til postkassen eller når vi kaster søppel. Han stikker ikke av og HAR møtt på hunder utenfor men stikker ikke av fordet.

Jeg og min hund gikk forresten tur med en venninne med sin hund, på Hvervenbukta en søndag i vinter, og hun slapp hunden sin. Jeg hadde min i bånd for det var fullt av folk og andre hunder. De har ikke trent noe dressur med sin hund og det var veldig pinlig for hun ropte og ropte på hunden og den kom jo selvfølgelig ikke tilbake, den ble med hunder den møtte på motsatt vei... hver gang... Så hun måtte gå tilbake for å hente den/dra den med seg.