Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 15:12   #3
vestbygd
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2012
vestbygd har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Dette lukter svindel fra ende til annen, www.brandsalg.com er SVINDEL!:
- Siden inneholder flere tilfeller av motsigende info (returrett, MVA med mer, som nevnt over.)
- Prisene er langt lavere enn på Nikes egen webshop, hvor et par Nike + 2 sko koster fra 100 USD.
- Flere av fargekombinasjonnene (på Nike + 2 løpesko) finnes ikke hos Nike.
- Betalingsløsningen er TVILSOM.
- Det opplyses ingenting om hvor varene sendes fra, og antydes at forsendelsen er gratis og ikke MVA-pliktig. Alle forsendelser med verdi over 200 NOK er som kjent MVA pliktige.
- De markedsfører seg utelukkende via Facebook-reklame og man finner ingen info om www.brandsalg.com gjennom å google dem, heller ingen erfarigner fra tidligere kunder.

Styr unna! www.brandsalg.com fremstår som et rent svindel-foretak. Dette er i beste fall piratvarer, og i verste fall er det rett og slett ren svindel = du mottar ingen varer i det hele tatt. Desverre er det alt for enkelt å opprette slike nettsider uten info om bedriften eller kontaktinfo - bare et ubrukelig webskjema til å komme i kontakt med dem.
Skeptisk til at det ikke finnes erfaringer, ratings, omtaler etc som indikerer at dette er en legitim virksomhet.

Jeg ble selv nylig svindlet på www.storehundred.com - jeg betalte men varene ble andri sendt ut og jeg fikk aldri svar på kontakt via webskjema på siden deres.

Når noe virker for godt (og billig) til å være sant så er det ofte det.

/Klok av skade

vestbygd er ikke aktiv   Svar med sitat