Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-12, 11:13   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [ebay] Fått feil vare

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Eg kjøpte eit skjerf på ebay og fikk pakke i posten ei lita veke etterpå, men det er feil skjerf!

Kontakta selger og spurte kva løysing ho ville foreslå, ho svarte og la seg langflat, beklaga, og spurte kva løysing eg kunne foreslå. Og eg har ikkje peiling.

Det er ikkje store summen det gjelder, men nok til at det kostar meg meir å returnere enn å berre kjøpe det eg faktisk ville ha.

Kva er vanleg? Returnere? Få det eg ville ha billig/gratis?

Selger sender deg riktig skjerf og du returnerer på selgers kostnad, tenker jeg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat