Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-12, 15:23   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venstre + FrP = Sant

Ut i fra det jeg har lest i det siste, så er dette avklart? At de går for samarbeid i regjering med FrP? Unge venstre er iallefall tydelige.

Jeg er skuffet over V. Jeg skjønner ønsket om å utøve makt og påvirke politikk, men ikke det å selge sjela si. For meg har det framstått like uaktuelt for V og styre med FrP som for SV, egentlig. Selv om jeg ser at V er nærmere på noen politiske områder.

Det som fascinerer meg litt er H og V sitt ønske om å sitte i regjering med en gjeng løse kanoner, som de da altså også må forsvare og dekke over og i det hele tatt. For utad står man jo sånn noenlunde samlet, i en regjering.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat