Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 21:44   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elefanten i rommet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tenker at dette er jo bare samme historien, mer eller mindre, om igjen fra de andre partiene, og vi mener vel akkurat det samme denne gangen som vi gjorde de andre gangene (...)

Ja, jeg er litt der jeg også. Av typen "gådd, når skal mektige mennesker slutte å voldta ungdommer?". Jeg ser jo insinuasjonen om at vi bare liker å diskutere det når det er FrP, men jeg tror ikke det er caset her. Vi hadde også en lang og tildels opprivende tråd da det ble kjent at en AP-ordfører var siktet for sexmisbruk av en tenåringsjente. Det har vært mange sexskandaler i politikken det siste året.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat