Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-12, 11:30   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: DockBoots som blir våte - reklamasjon

Disse koster kr 349,- og selve gummien sitter ikke over hele.
Men når jeg kommer for å kjøpe cherrox fordi de tåler vann, og hun anbefaler meg Dock Bootsene, fordi de har samme kvalitet men puster og er mykere ville jeg kjøpe dem. I tillegg til erfaringen jeg har med dem i barnehager jeg har jobbet; ingen av barna blitt våte av DockBootsene, og der er mange av lik type. Knallblå/mørkeblå.

Ang fotsvette, kan jeg ikke forstå at han plutselig skal svette så mye i disse, som er av pustende materiale.

Men nå står de altså i vann til i morgen, så får vi se om de tar inn vann.
Har funnet kontoutskriften på at jeg har kjøpt dem, men har ikke printer for tiden...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat