Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 23:42   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nivådelt opplæring

For meg høres det ut som et flott opplegg, Tjorven, men jeg vil tro det har sine ulemper også. Min 1. klassing har ikke noe slikt opplegg, der har de likt opplegg for hele klassen og for alle førsteklassene på skolen. Det er frusterende å se på at de ikke tilrettelegger. Min datter synes skole er nokså kjedelig til tider. Hun hadde nok helt andre forventninger til hvordan det skulle bli enn hvordan det faktisk er der hun går. Nå skal det sies at hun er flink, så hun har egentlig lært lite vil jeg si. Jeg forsøker å finne bøker hjemme hun kan lese, går på biblioteket med henne og lar henne skrive mye på egenhånd hjemme, men jeg skulle ønske at skolen tok dette mer på alvor og kom med ting i skoletiden. Det kan umulig være bra for hverken den flinke eller dårlige med et slikt opplegg.

Jeg kan vel tenke meg at endel foreldre reagerer siden man får vite hvem som er i hvilken gruppe hos dere.