Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 18:04   #9
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Noe av det verste med å jobbe i systemet (…)

Jeg har veldig mye sympati med de som jobber og faktisk gjør noe annet enn å plage folk i dette systemet.

Jeg reiser typisk med både buss, trikk og T-bane daglig, og jeg er faktisk veldig fornøyd med alle tre. Mitt subjektive inntrykk er at buss og T-bane fungerer mye bedre nå enn de gjorde for 15 år siden.

Det er veldig synd at det ikke går an å få skiftet ut ledelsen med noen som prøver å få det administrative og økonomiske til å virke på lovlig og hensiktsmessig vis også. (Det har desverre vist seg at å omorganisere og å bytte navn på selskapene, men beholde de samme korrupte/udugelige menneskene ikke har noen særlig positiv effekt).

Ben "unibuss writ large" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat