Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 15:06   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fast Track eller lignende i Disney World - noen med erfaring?

Jeg ville definitivt valgt FastTrack hvis man har muligheten til det. Når man skal reise så langt og bruke mye penger for å oppleve en attraksjon, så kan man like godt få med seg mest mulig istedet for å oppleve kø. (Som det ofte blir likevel, for det er en del som kjøper seg forbi etterhvert.) Spesielt hvis man har med seg barn som ikke er så tålmodige i køer. (Eller ektefeller, for den saks skyld. )

Jeg har ingen erfaring fra stedene du nevner, men har gjort det på attraksjoner i NYC og London med stort hell. Og jeg har venner som gjorde det i EuroDisney (tror jeg det var?) og var veldig glade for det i ettertid.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat