Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 15:56   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leie campingbil en helg?

Jeg har aldri vurdert å eie eller leie eller en gang SE på en campingbil før akkurat nå, og da må jeg selvsagt spørre dere her inne om hva jeg må tenke på...

Stedatter og jeg skal muligens på en festival i august, og fjorårets erfaring tilsier at campingbil er det eneste som funker. Jeg nekter å sove i telt. Festivalen er langt fra andre overnattingsmuligheter. Altså Campingbil.
Finnes det bittesmå campingbiler som jeg tør å kjøre med?

Stedatter er for ung og for alt mulig til at jeg vil ha henne med på selve festivalcampen. Er det lov å parkere campingbilen på en parkeringsplass og sove der?
Har man vanntank i slike biler, eller må man kjøpe med seg dunker med vann?
Og jeg regner med vi må på do iløpet av helgen ... Hvordan funker det?

Og ikke minst; hva må man betale for å leie en campingbil fra fredag til søndag i august? Finnes det privatpersoner som leier ut sin bobil når de ikke bruker den, eller må man gå via forhandlere og slikt?

Og plutselig kaller jeg det bobil istedet for campingbil. Er det noen forskjell?

Kom igjen, fortell meg alle lure saker. Ikke fortell meg om de negative aspektene ved en helg i en rullende blikkboks, for da mister plutselig stesnuppa muligheten til å dra på festival i år.