Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 20:32   #43
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Jeg trooor jeg så deg i byen en dag før jul, men jeg strener liksom ikke bort og sier hei.
Men vil du ta en kveldstur ala spasere/ få luft/ trim eller annet så er det bare å PMe. Jeg er noen få år eldre enn deg, men helt sikkert mer umoden. Jeg er jo herfra og har stort nettverk, men det gjør vel ikke så mye?
Blir sikkert med på sørlandstreff hvis nabojenta "organiserer" .

Søta! :smask:

Vi finner på noe en dag, det hadde vært kjekt det!! Og jeg bryr meg ikke om alder altså ...dessuten, man er jo ikke voksen før man tør å være barnslig! Jeg vet ikke hvor du har det fra, men jeg tror neppe du er mer umoden - jeg kan være fjortis så det holder i alle fall. Fint det. Gøy!

Vi er jo allerde buddies på fjesboka, så jeg kan rope på deg der også vel!? At jeg ikke har tenkt på det før da gitt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat